Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3281
Назва: Exhibition activity as one of the marketing key elements
Автори: Chepurda, Hanna
Dragun, D. A.
Чепурда, Ганна Миколаївна
Драгун, Д.А.
Дата публікації: 19-бер-2020
Видавництво: Туристичний та готельно-ресторанний бізнес в Україні: проблеми розвитку та регулювання : матеріали ХI Міжнародної науково-практичної конференції, Черкаси, 19–20 березня 2020 року: у 2-х томах. Т. 2
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3281
Початкова сторінка: 356
Кінцева сторінка: 358
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФХТСО)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Матеріали 11 конференції Том_2_2020-357-359.pdf377.72 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.