Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3281
Title: Exhibition activity as one of the marketing key elements
Authors: Chepurda, Hanna
Dragun, D. A.
Чепурда, Ганна Миколаївна
Драгун, Д.А.
Issue Date: 19-Mar-2020
Publisher: Туристичний та готельно-ресторанний бізнес в Україні: проблеми розвитку та регулювання : матеріали ХI Міжнародної науково-практичної конференції, Черкаси, 19–20 березня 2020 року: у 2-х томах. Т. 2
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3281
First Page: 356
End Page: 358
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФХТСО)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Матеріали 11 конференції Том_2_2020-357-359.pdf377.72 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.