Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3318
Title: Вплив дистанційної форми вивчення англійської мови на професійну підготовку фахівців з інформаційних технологій
Other Titles: The influence of the distance form of english language study on the professional training of IT professionals
Authors: Лозинський, Л.Ф.
Липченко, Т.С.
Усик, Людмила Миколаївна
Keywords: інформаційні технології;англійська мова;вища освіта;фахівці з ІТ;дистанційна освіта;English language.;higher education;IT specialists;distance education;information technologies
Issue Date: 2021
Publisher: Інноваційна педагогіка
Abstract: У статті висвітлено вплив дистанційної форми вивчення англійської мови на професійну підготовку фахівців з інформаційних технологій. Виокремлено основні тенденції дистанційної освіти у вищій школі в Україні та світі в умовах пандемічних обмежень. Визначено зміст поняття дистанційної освіти в нашій країні. Висвітлено сукупність заходів та характеристики ефективного дистанційного навчання. Перелічені основні моделі дистанційного навчання. Зазначені чинники, що набувають особливого значення в організації процесу дистанційної освіти. Продемонстровано причини виникнення проблем у зв’язку з переходом на онлайн-навчання із застосуванням дистанційних освітніх технологій у закладах вищої освіти. Проаналізовано особливу специфіку англійської мови для фахівців з інформаційних технологій, якою повинні володіти студенти, що проходять професійну підготовку в закладах вищої освіти. Виокремлено можливості застосування фахівцями з інформаційних технологій англійської мови в умовах сучасності. Вказано методи та результати опитування студентів із метою висвітлення впливу дистанційної форми вивчення англійської мови на професійну підготовку фахівців з інформаційних технологій. Визначено завдання, яким важливо приділяти увагу під час професійної підготовки фахівців з інформаційних технологій щодо вивчення англійської мови в аспекті аналізу отриманих результатів дослідження. За результатами дослідження встановлено, що під час професійної підготовки фахівців з інформаційних технологій щодо вивчення англійської мови важливо приділяти увагу вирішенню низки завдань, насамперед це має бути технічна готовність студентів до електронного навчання, потрібно дослідити питання технічної готовності студентів, тобто наявність комп’ютера, камери, мікрофона, інтернету і, за можливості, сприяти у вирішенні проблем, що з’являються. Визначено, що успішність і якість дистанційної освіти здебільшого залежать від організації і якості використовуваних методичних матеріалів, а також від керівництва, майстерності педагогів, що беруть участь у навчальному процесі.
The article highlights the impact of distance learning of English on the training of IT professionals. The main tendencies of distance education in higher education in Ukraine and the world in the conditions of pandemic restrictions are singled out. The content of the concept of distance education in our country is determined. The set of measures and characteristics of effective distance learning are highlighted. The basic models of distance learning are listed. These factors are of particular importance in the organization of the process of distance education. The reasons for the problems associated with the transition to online learning using distance learning technologies in higher education institutions are demonstrated. The special specificity of the English language for IT specialists, which must be mastered by students undergoing professional training in higher education institutions, is analyzed. Possibilities of application of English by IT specialists in modern conditions are singled out. The methods and results of the survey of students in order to highlight the impact of distance learning of English on the training of IT professionals are indicated. The tasks that are important to pay attention to during the training of IT specialists in the study of English in terms of analysis of the results of the study are identified. According to the results of the study, it is important to pay attention to solving a number of tasks during the training of IT specialists in learning English, in particular, it should be the technical readiness of students for e-learning, namely the need for technical readiness of students. the presence of a PC, camera, microphone, Internet and, if possible, to help solve problems. It is determined that the success and quality of distance education in many cases depends on the organization and quality of the methodological materials used, as well as on the leadership, skills of teachers involved in the learning process.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3318
ISSN: 2663-6085
DOI: 10.32843/2663- 6085/2021/39.35
Issue: 39
First Page: 175
End Page: 178
Appears in Collections:Навчальні видання (ФГТ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
37.pdf284.23 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.