Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3411
Title: Чисельні методи: посібник для студентів інженерно-технічних спеціальностей – здобувачів освітнього ступеня бакалавра
Authors: Мірошкіна, Ірина Володимирівна
Палагіна, Олена Анатоліївна
Issue Date: 2017
Publisher: Черкаси : ЧДТУ
Abstract: Розвиток комп’ютерної техніки призвів до кардинальних перетворень в науці і математиці особливо, надавши дослідникам ефективний засіб для математичного моделювання. Змінилася технологія наукових досліджень, збільшилася можливість проектування і прогнозування складних процесів та об’єктів. Сучасні математичні моделі не обмежуються лише проблемою знаходження закономірностей, а також потребують розробки потужних методів їхньої реалізації. Реалізація математичної моделі – це, перед усім, розробка ефективних алгоритмів із залученням чисельних методів. Чисельні методи – це потужний інструмент в руках сучасного інженера. Тому курс з чисельних методів включений до циклу нормативних дисциплін освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів більшості інженерних напрямів підготовки. Даний посібник спрямований на набуття студентами практичних навичок застосування чисельних методів при розв’язанні різних задач в інженерній практиці і охоплює основні розділи дисциплін, що передбачають ознайомлення з чисельними методами. В посібнику розглядається дванадцять тем, для кожної з яких приведені стислі теоретичні відомості, розв’язані приклади та приведені типові завдання для самостійного опрацювання під час аудиторних занять або виконання домашнього завдання. Посібник призначений для студентів інженерно-технічних спеціальностей усіх форм навчання.
URI: http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/2355
https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3411
Number of Pages: 116
Appears in Collections:Навчальні видання (ФІТІС)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2355-1985.pdf3.31 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.