Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3441
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorВасильченко , Лідія Сергіївна-
dc.contributor.authorНахімі, Арян Мохаммад Хусайн-
dc.date.accessioned2022-01-15T22:07:42Z-
dc.date.available2022-01-15T22:07:42Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3441-
dc.description.abstractВ роботі проведено аналіз інструментів комунікаційної політики підприємства; проаналізовано напрями реалізації комунікаційної політики підприємства на основі маркетингових досліджень; охарактеризовано теоретичні та методичні підходи до сутності поняття системи маркетингових комунікацій та її складових; розкрито методику оцінки ефективності маркетингових досліджень в рамках комунікацій політики; запропоновано стратегію комунікаційної політики ТОВ «Парус Еженсі» .uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectкомунікаційна політикаuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectпаблік рилейшгзuk_UA
dc.subjectінтегровані маркетингові комунікаціїuk_UA
dc.titleМаркетингові дослідження в процесі формування комунікаційної політики підприємства (на матеріалах ТОВ "Парус едженсі", м. Київ)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Нахімі А..pdf
  Restricted Access
1.31 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.