Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3441
Назва: Маркетингові дослідження в процесі формування комунікаційної політики підприємства (на матеріалах ТОВ "Парус едженсі", м. Київ)
Автори: Васильченко , Лідія Сергіївна
Нахімі, Арян Мохаммад Хусайн
Ключові слова: маркетингові дослідження;маркетингові комунікації;комунікаційна політика;реклама;паблік рилейшгз;інтегровані маркетингові комунікації
Дата публікації: чер-2021
Короткий огляд (реферат): В роботі проведено аналіз інструментів комунікаційної політики підприємства; проаналізовано напрями реалізації комунікаційної політики підприємства на основі маркетингових досліджень; охарактеризовано теоретичні та методичні підходи до сутності поняття системи маркетингових комунікацій та її складових; розкрито методику оцінки ефективності маркетингових досліджень в рамках комунікацій політики; запропоновано стратегію комунікаційної політики ТОВ «Парус Еженсі» .
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3441
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Нахімі А..pdf
  Restricted Access
1.31 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.