Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3441
Title: Маркетингові дослідження в процесі формування комунікаційної політики підприємства (на матеріалах ТОВ "Парус едженсі", м. Київ)
Authors: Васильченко , Лідія Сергіївна
Нахімі, Арян Мохаммад Хусайн
Keywords: маркетингові дослідження;маркетингові комунікації;комунікаційна політика;реклама;паблік рилейшгз;інтегровані маркетингові комунікації
Issue Date: Jun-2021
Abstract: В роботі проведено аналіз інструментів комунікаційної політики підприємства; проаналізовано напрями реалізації комунікаційної політики підприємства на основі маркетингових досліджень; охарактеризовано теоретичні та методичні підходи до сутності поняття системи маркетингових комунікацій та її складових; розкрито методику оцінки ефективності маркетингових досліджень в рамках комунікацій політики; запропоновано стратегію комунікаційної політики ТОВ «Парус Еженсі» .
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3441
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Нахімі А..pdf
  Restricted Access
1.31 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.