Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3543
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТарасенкова, Н.А.-
dc.contributor.authorНестеренко, Алла Миколаївна-
dc.date.accessioned2022-01-26T11:28:37Z-
dc.date.available2022-01-26T11:28:37Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3543-
dc.description.abstractУ статті розкриваються особливості формування в учнів прийому порівняння при вивченні повторювального курсу математики.uk_UA
dc.description.abstractВ статье раскрываются особенности формирования у учащихся приема сравнения при изучении повторяющегося курса математики.uk_UA
dc.description.abstractSummary. In the article the features of forming of the method of comparison in teaching additional mathematics of pupils are esteemed.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДидактика математики: проблеми і дослідженняuk_UA
dc.subjectпізнавальна самостійністьuk_UA
dc.subjectприйом порівнянняuk_UA
dc.subjectпорівняльна процедураuk_UA
dc.titleПрийом порівняння і розвиток пізнавальної самостійності майбутніх абітурієнтів при вивченні математикиuk_UA
dc.title.alternativeПрием сравнения и развитие познавательной самостоятельности будущих абитуриентов при изучении математикиuk_UA
dc.title.alternativeAcceptance of comparison and development of cognitive independence of future entrants in the study of mathematicsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.issue22uk_UA
dc.citation.spage88uk_UA
dc.citation.epage93uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФІТІС)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Нестеренко-АМ_88-93 22_2004.pdfПрийом порівняння і розвиток пізнавальної самостійності майбутніх абітурієнтів при вивченні математики359.69 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.