Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3543
Назва: | Прийом порівняння і розвиток пізнавальної самостійності майбутніх абітурієнтів при вивченні математики |
Інші назви: | Прием сравнения и развитие познавательной самостоятельности будущих абитуриентов при изучении математики Acceptance of comparison and development of cognitive independence of future entrants in the study of mathematics |
Автори: | Тарасенкова, Н.А. Нестеренко, Алла Миколаївна |
Ключові слова: | пізнавальна самостійність;прийом порівняння;порівняльна процедура |
Дата публікації: | 2004 |
Видавництво: | Дидактика математики: проблеми і дослідження |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкриваються особливості формування в учнів прийому порівняння при вивченні повторювального курсу математики. В статье раскрываются особенности формирования у учащихся приема сравнения при изучении повторяющегося курса математики. Summary. In the article the features of forming of the method of comparison in teaching additional mathematics of pupils are esteemed. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3543 |
Випуск: | 22 |
Початкова сторінка: | 88 |
Кінцева сторінка: | 93 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації викладачів (ФІТІС) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Нестеренко-АМ_88-93 22_2004.pdf | Прийом порівняння і розвиток пізнавальної самостійності майбутніх абітурієнтів при вивченні математики | 359.69 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.