Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3543
Назва: Прийом порівняння і розвиток пізнавальної самостійності майбутніх абітурієнтів при вивченні математики
Інші назви: Прием сравнения и развитие познавательной самостоятельности будущих абитуриентов при изучении математики
Acceptance of comparison and development of cognitive independence of future entrants in the study of mathematics
Автори: Тарасенкова, Н.А.
Нестеренко, Алла Миколаївна
Ключові слова: пізнавальна самостійність;прийом порівняння;порівняльна процедура
Дата публікації: 2004
Видавництво: Дидактика математики: проблеми і дослідження
Короткий огляд (реферат): У статті розкриваються особливості формування в учнів прийому порівняння при вивченні повторювального курсу математики.
В статье раскрываются особенности формирования у учащихся приема сравнения при изучении повторяющегося курса математики.
Summary. In the article the features of forming of the method of comparison in teaching additional mathematics of pupils are esteemed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3543
Випуск: 22
Початкова сторінка: 88
Кінцева сторінка: 93
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФІТІС)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Нестеренко-АМ_88-93 22_2004.pdfПрийом порівняння і розвиток пізнавальної самостійності майбутніх абітурієнтів при вивченні математики359.69 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.