Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3543
Title: Прийом порівняння і розвиток пізнавальної самостійності майбутніх абітурієнтів при вивченні математики
Other Titles: Прием сравнения и развитие познавательной самостоятельности будущих абитуриентов при изучении математики
Acceptance of comparison and development of cognitive independence of future entrants in the study of mathematics
Authors: Тарасенкова, Н.А.
Нестеренко, Алла Миколаївна
Keywords: пізнавальна самостійність;прийом порівняння;порівняльна процедура
Issue Date: 2004
Publisher: Дидактика математики: проблеми і дослідження
Abstract: У статті розкриваються особливості формування в учнів прийому порівняння при вивченні повторювального курсу математики.
В статье раскрываются особенности формирования у учащихся приема сравнения при изучении повторяющегося курса математики.
Summary. In the article the features of forming of the method of comparison in teaching additional mathematics of pupils are esteemed.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3543
Issue: 22
First Page: 88
End Page: 93
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФІТІС)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Нестеренко-АМ_88-93 22_2004.pdfПрийом порівняння і розвиток пізнавальної самостійності майбутніх абітурієнтів при вивченні математики359.69 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.