Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3548
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Нестеренко, Алла Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2022-01-26T12:01:22Z | - |
dc.date.available | 2022-01-26T12:01:22Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.issn | 2076-586X (print) | - |
dc.identifier.uri | https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3548 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлено проблему активізації самостійної діяльності студентів під час дистанційного навчання математики, зазначено прийоми щодо здійснення студентами успішної самостійної роботи в процесі навчальної діяльності шляхом розроблення індивідуальних модульних навчальних програм різних рівнів складності. Належна увага приділяється реалізації дистанційного навчання за допомогою використання інформаційних технологій, які сприяють активізації пізнавальної діяльності студентів під час їх самостійної роботи | uk_UA |
dc.description.abstract | Improvement of the educational process, accessibility and efficiency of education, youth preparation for life in the information society are achieved by ensuring the gradual informatization of the education system, the introduction of distance learning. In high school, there is a sharp decrease in the number of hours spent on classroom training, and most of the teaching material is assigned to its independent study by students. Therefore, there is a need to find new approaches and learning technologies that are based on the principle of independent learning and asset the goal of the creative development of the individual. In this regard, today intensification of independent activity of students during distance learning forms becomes of great significance | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Вісник ЧНУ ім. Б. Хмельницького. Серія: Педагогічні науки | uk_UA |
dc.subject | самостійна діяльність | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | пізнавальна самостійність | uk_UA |
dc.subject | інформаційно-комунікативні технології | uk_UA |
dc.subject | організація | uk_UA |
dc.subject | впровадження | uk_UA |
dc.subject | структура модулів | uk_UA |
dc.subject | самостійна робота | uk_UA |
dc.subject | активізація | uk_UA |
dc.subject | вища математика | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.subject | independent work | uk_UA |
dc.subject | distance learning | uk_UA |
dc.subject | cognitive autonomy | uk_UA |
dc.subject | information and communication technologies | uk_UA |
dc.subject | organization | uk_UA |
dc.subject | implementation | uk_UA |
dc.subject | module structure | uk_UA |
dc.subject | independent work | uk_UA |
dc.subject | activation | uk_UA |
dc.subject | higher mathematics | uk_UA |
dc.subject | students | uk_UA |
dc.title | Активізація самостійної діяльності студентів під час дистанційного навчання вищої математики | uk_UA |
dc.title.alternative | Activation of self-employed activities of students after distance learning of higher mathematics | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.citation.issue | 16 | uk_UA |
dc.citation.spage | 16 | uk_UA |
dc.citation.epage | 22 | uk_UA |
dc.identifier.doi | 10.31651/2524-2660-2018-16-16-22 | - |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації викладачів (ФІТІС) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Нестеренко-АМ_16-22_2018.pdf | Активізація самостійної діяльності студентів під час дистанційного навчання вищої математики | 291.32 kB | Adobe PDF | ![]() Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.