Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3548
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНестеренко, Алла Миколаївна-
dc.date.accessioned2022-01-26T12:01:22Z-
dc.date.available2022-01-26T12:01:22Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.issn2076-586X (print)-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3548-
dc.description.abstractУ статті висвітлено проблему активізації самостійної діяльності студентів під час дистанційного навчання математики, зазначено прийоми щодо здійснення студентами успішної самостійної роботи в процесі навчальної діяльності шляхом розроблення індивідуальних модульних навчальних програм різних рівнів складності. Належна увага приділяється реалізації дистанційного навчання за допомогою використання інформаційних технологій, які сприяють активізації пізнавальної діяльності студентів під час їх самостійної роботиuk_UA
dc.description.abstractImprovement of the educational process, accessibility and efficiency of education, youth preparation for life in the information society are achieved by ensuring the gradual informatization of the education system, the introduction of distance learning. In high school, there is a sharp decrease in the number of hours spent on classroom training, and most of the teaching material is assigned to its independent study by students. Therefore, there is a need to find new approaches and learning technologies that are based on the principle of independent learning and asset the goal of the creative development of the individual. In this regard, today intensification of independent activity of students during distance learning forms becomes of great significanceuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВісник ЧНУ ім. Б. Хмельницького. Серія: Педагогічні наукиuk_UA
dc.subjectсамостійна діяльністьuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectпізнавальна самостійністьuk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікативні технологіїuk_UA
dc.subjectорганізаціяuk_UA
dc.subjectвпровадженняuk_UA
dc.subjectструктура модулівuk_UA
dc.subjectсамостійна роботаuk_UA
dc.subjectактивізаціяuk_UA
dc.subjectвища математикаuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectindependent workuk_UA
dc.subjectdistance learninguk_UA
dc.subjectcognitive autonomyuk_UA
dc.subjectinformation and communication technologiesuk_UA
dc.subjectorganizationuk_UA
dc.subjectimplementationuk_UA
dc.subjectmodule structureuk_UA
dc.subjectindependent workuk_UA
dc.subjectactivationuk_UA
dc.subjecthigher mathematicsuk_UA
dc.subjectstudentsuk_UA
dc.titleАктивізація самостійної діяльності студентів під час дистанційного навчання вищої математикиuk_UA
dc.title.alternativeActivation of self-employed activities of students after distance learning of higher mathematicsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.issue16uk_UA
dc.citation.spage16uk_UA
dc.citation.epage22uk_UA
dc.identifier.doi10.31651/2524-2660-2018-16-16-22-
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФІТІС)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Нестеренко-АМ_16-22_2018.pdfАктивізація самостійної діяльності студентів під час дистанційного навчання вищої математики291.32 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.