Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3548
Назва: Активізація самостійної діяльності студентів під час дистанційного навчання вищої математики
Інші назви: Activation of self-employed activities of students after distance learning of higher mathematics
Автори: Нестеренко, Алла Миколаївна
Ключові слова: самостійна діяльність;дистанційне навчання;пізнавальна самостійність;інформаційно-комунікативні технології;організація;впровадження;структура модулів;самостійна робота;активізація;вища математика;студенти;independent work;distance learning;cognitive autonomy;information and communication technologies;organization;implementation;module structure;independent work;activation;higher mathematics;students
Дата публікації: 2018
Видавництво: Вісник ЧНУ ім. Б. Хмельницького. Серія: Педагогічні науки
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено проблему активізації самостійної діяльності студентів під час дистанційного навчання математики, зазначено прийоми щодо здійснення студентами успішної самостійної роботи в процесі навчальної діяльності шляхом розроблення індивідуальних модульних навчальних програм різних рівнів складності. Належна увага приділяється реалізації дистанційного навчання за допомогою використання інформаційних технологій, які сприяють активізації пізнавальної діяльності студентів під час їх самостійної роботи
Improvement of the educational process, accessibility and efficiency of education, youth preparation for life in the information society are achieved by ensuring the gradual informatization of the education system, the introduction of distance learning. In high school, there is a sharp decrease in the number of hours spent on classroom training, and most of the teaching material is assigned to its independent study by students. Therefore, there is a need to find new approaches and learning technologies that are based on the principle of independent learning and asset the goal of the creative development of the individual. In this regard, today intensification of independent activity of students during distance learning forms becomes of great significance
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3548
ISSN: 2076-586X (print)
DOI: 10.31651/2524-2660-2018-16-16-22
Випуск: 16
Початкова сторінка: 16
Кінцева сторінка: 22
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФІТІС)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Нестеренко-АМ_16-22_2018.pdfАктивізація самостійної діяльності студентів під час дистанційного навчання вищої математики291.32 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.