Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3604
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorШпильова, Віра Олексіївна-
dc.contributor.authorДвуреченський, Олександр Анатолійович-
dc.date.accessioned2022-01-31T10:20:49Z-
dc.date.available2022-01-31T10:20:49Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3604-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра було наведено сутність організації збуту і просування продукції на підприємстві. Розглянуто теоретичні основи організації збуту і просування продукції на підприємств. Проаналізовано основні показники діяльності підприємства, здійснено аналіз збутової політики підприємства. Розроблено основні заходи щодо вдосконалення організації збуту і просування продукції та оцінено ефективність запропонованих заходів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectЗбутова політикаuk_UA
dc.subjectМетоди розподілу продукціїuk_UA
dc.subjectРоздрібна торгівляuk_UA
dc.subjectБагатокутник конкурентоспроможностіuk_UA
dc.title«Формування збутової політики підприємства (на матеріалах ДП «Черкаський державний центр науки, інновацій та інформатизації», м. Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_ Двуреченський О. А..pdf
  Restricted Access
962.71 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.