Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3604
Назва: «Формування збутової політики підприємства (на матеріалах ДП «Черкаський державний центр науки, інновацій та інформатизації», м. Черкаси)
Автори: Шпильова, Віра Олексіївна
Двуреченський, Олександр Анатолійович
Ключові слова: Збутова політика;Методи розподілу продукції;Роздрібна торгівля;Багатокутник конкурентоспроможності
Дата публікації: чер-2021
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра було наведено сутність організації збуту і просування продукції на підприємстві. Розглянуто теоретичні основи організації збуту і просування продукції на підприємств. Проаналізовано основні показники діяльності підприємства, здійснено аналіз збутової політики підприємства. Розроблено основні заходи щодо вдосконалення організації збуту і просування продукції та оцінено ефективність запропонованих заходів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3604
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_ Двуреченський О. А..pdf
  Restricted Access
962.71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.