Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3604
Title: «Формування збутової політики підприємства (на матеріалах ДП «Черкаський державний центр науки, інновацій та інформатизації», м. Черкаси)
Authors: Шпильова, Віра Олексіївна
Двуреченський, Олександр Анатолійович
Keywords: Збутова політика;Методи розподілу продукції;Роздрібна торгівля;Багатокутник конкурентоспроможності
Issue Date: Jun-2021
Abstract: В кваліфікаційній роботі бакалавра було наведено сутність організації збуту і просування продукції на підприємстві. Розглянуто теоретичні основи організації збуту і просування продукції на підприємств. Проаналізовано основні показники діяльності підприємства, здійснено аналіз збутової політики підприємства. Розроблено основні заходи щодо вдосконалення організації збуту і просування продукції та оцінено ефективність запропонованих заходів.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3604
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_ Двуреченський О. А..pdf
  Restricted Access
962.71 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.