Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3605
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorКоломицева, Олена Віталіївна-
dc.contributor.authorАвчінніков, Мирослав Геннадійович-
dc.date.accessioned2022-01-31T10:25:31Z-
dc.date.available2022-01-31T10:25:31Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3605-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто теоретичні підходи до визначення та розуміння категорії «позиціонування», визначено сутність «торгової марки» та її відмінні особливості. Обґрунтовано методичні підходи до розробки маркетингових стратегій позиціонування торгової марки, охарактеризовано організаційно-економічна діяльність ТОВ «Сільпо Фуд». Оцінено товарну політику компанії та ефективність позиціонування її основних торгових марок, обґрунтовано пропозиції щодо удосконалення стратегії позиціонування торгової марки компанії, запропоновано заходи щодо удосконалення стратегії позиціонування та закріплення позицій торгових марок.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМаркетингові стратегіїuk_UA
dc.subjectПозиціонування торгової маркиuk_UA
dc.subjectСтратегіяuk_UA
dc.subjectМаркетингuk_UA
dc.titleМаркетингові стратегії позиціонування торгової марки (на матеріалах ТОВ "СІЛЬПО-ФУД", м. Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Авчінніков М.Г..pdf
  Restricted Access
1.59 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.