Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3605
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorКоломицева, Олена Віталіївна-
dc.contributor.authorАвчінніков, Мирослав Геннадійович-
dc.date.accessioned2022-01-31T10:25:31Z-
dc.date.available2022-01-31T10:25:31Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3605-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто теоретичні підходи до визначення та розуміння категорії «позиціонування», визначено сутність «торгової марки» та її відмінні особливості. Обґрунтовано методичні підходи до розробки маркетингових стратегій позиціонування торгової марки, охарактеризовано організаційно-економічна діяльність ТОВ «Сільпо Фуд». Оцінено товарну політику компанії та ефективність позиціонування її основних торгових марок, обґрунтовано пропозиції щодо удосконалення стратегії позиціонування торгової марки компанії, запропоновано заходи щодо удосконалення стратегії позиціонування та закріплення позицій торгових марок.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМаркетингові стратегіїuk_UA
dc.subjectПозиціонування торгової маркиuk_UA
dc.subjectСтратегіяuk_UA
dc.subjectМаркетингuk_UA
dc.titleМаркетингові стратегії позиціонування торгової марки (на матеріалах ТОВ "СІЛЬПО-ФУД", м. Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Авчінніков М.Г..pdf
  Restricted Access
1.59 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.