Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3605
Назва: Маркетингові стратегії позиціонування торгової марки (на матеріалах ТОВ "СІЛЬПО-ФУД", м. Черкаси)
Автори: Коломицева, Олена Віталіївна
Авчінніков, Мирослав Геннадійович
Ключові слова: Маркетингові стратегії;Позиціонування торгової марки;Стратегія;Маркетинг
Дата публікації: чер-2021
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто теоретичні підходи до визначення та розуміння категорії «позиціонування», визначено сутність «торгової марки» та її відмінні особливості. Обґрунтовано методичні підходи до розробки маркетингових стратегій позиціонування торгової марки, охарактеризовано організаційно-економічна діяльність ТОВ «Сільпо Фуд». Оцінено товарну політику компанії та ефективність позиціонування її основних торгових марок, обґрунтовано пропозиції щодо удосконалення стратегії позиціонування торгової марки компанії, запропоновано заходи щодо удосконалення стратегії позиціонування та закріплення позицій торгових марок.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3605
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Авчінніков М.Г..pdf
  Restricted Access
1.59 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.