Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3605
Title: Маркетингові стратегії позиціонування торгової марки (на матеріалах ТОВ "СІЛЬПО-ФУД", м. Черкаси)
Authors: Коломицева, Олена Віталіївна
Авчінніков, Мирослав Геннадійович
Keywords: Маркетингові стратегії;Позиціонування торгової марки;Стратегія;Маркетинг
Issue Date: Jun-2021
Abstract: В кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто теоретичні підходи до визначення та розуміння категорії «позиціонування», визначено сутність «торгової марки» та її відмінні особливості. Обґрунтовано методичні підходи до розробки маркетингових стратегій позиціонування торгової марки, охарактеризовано організаційно-економічна діяльність ТОВ «Сільпо Фуд». Оцінено товарну політику компанії та ефективність позиціонування її основних торгових марок, обґрунтовано пропозиції щодо удосконалення стратегії позиціонування торгової марки компанії, запропоновано заходи щодо удосконалення стратегії позиціонування та закріплення позицій торгових марок.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3605
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Авчінніков М.Г..pdf
  Restricted Access
1.59 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.