Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3606
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorШпильова, Віра Олексіївна-
dc.contributor.authorДокієнко, Ірина Андріївна-
dc.date.accessioned2022-01-31T10:27:02Z-
dc.date.available2022-01-31T10:27:02Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3606-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра було визначено сутність та цілі інтернет-маркетингу для розвитку сучасного підприємства, обґрунтовано класифікацію інструментів інтернет-маркетингу. Узагальнено особливості використання інструментів інтернет-маркетингу на ринках В2В, проаналізовано просування продукції ПраТ «Ватутінський комбінат вогнетривів» з використанням інструментів інтернет-маркетингу. Запропоновано алгоритм Інтернет-просування продукції промислового підприємства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectІнтернет- маркетингuk_UA
dc.subjectМаркетингuk_UA
dc.subjectПродукціяuk_UA
dc.subjectПідприємствоuk_UA
dc.titleПросування продукції промислового підприємства з використанням інструментарію інтернет-маркетингу (на матеріалах ПрАТ «Ватутінський комбінат вогнетривів», м. Ватутіне, Черкаська область)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_ Докієнко І. А..pdf
  Restricted Access
1.38 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.