Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3606
Назва: Просування продукції промислового підприємства з використанням інструментарію інтернет-маркетингу (на матеріалах ПрАТ «Ватутінський комбінат вогнетривів», м. Ватутіне, Черкаська область)
Автори: Шпильова, Віра Олексіївна
Докієнко, Ірина Андріївна
Ключові слова: Інтернет- маркетинг;Маркетинг;Продукція;Підприємство
Дата публікації: чер-2021
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра було визначено сутність та цілі інтернет-маркетингу для розвитку сучасного підприємства, обґрунтовано класифікацію інструментів інтернет-маркетингу. Узагальнено особливості використання інструментів інтернет-маркетингу на ринках В2В, проаналізовано просування продукції ПраТ «Ватутінський комбінат вогнетривів» з використанням інструментів інтернет-маркетингу. Запропоновано алгоритм Інтернет-просування продукції промислового підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3606
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_ Докієнко І. А..pdf
  Restricted Access
1.38 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.