Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3611
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorБоковня , Анжеліка Олегівна-
dc.contributor.authorАлексєєва, Дар'я Олександрівна-
dc.date.accessioned2022-01-31T12:34:09Z-
dc.date.available2022-01-31T12:34:09Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3611-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра було узагальнено теоретичні підходи до поняття «комунікація» та «маркетингові комунікації». Узагальнено класифікацію маркетингових комунікацій підприємства, сформовано види маркетингових комунікацій підприємства, визначено можливості, які створює маркетингова орієнтація підприємства. Проаналізовано та охарактеризовано діяльність підприємства, проведено аналіз та оцінку діяльності підприємства. Описано маркетингові комунікації підприємства, розроблено стратегічні напрями розвитку підприємства. Надано пропозиції щодо удосконалення маркетингової діяльності підприємства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectПідприємствоuk_UA
dc.subjectМедіаплануванняuk_UA
dc.subjectМаркетингuk_UA
dc.titleМедіапланування в системі маркетингових комунікацій підприємства (на матеріалах ПрАТ «Черкаський хлібокомбінат», м. Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Алексєєва А.О..pdf
  Restricted Access
678.29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.