Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3641
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБуднікевич, Ірина Михайлівна-
dc.contributor.authorГавриш, Ірина Іванівна-
dc.contributor.authorЧерданцева, Ірина Геннадіївна-
dc.date.accessioned2022-02-02T09:06:22Z-
dc.date.available2022-02-02T09:06:22Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.issn2306-4420-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3641-
dc.description.abstractУ статті презентовано авторський підхід до класифікації видів привабливості регіону шляхом введення нової класифікаційної ознаки «за цільовими аудиторіями» – інвестиційна, бізнесова, поселенська, міграційна, туристична, стейкхолдерська. Виділено стейкхолдерську привабливість регіону в окремий об’єкт дослідження, що зумовлено впливом представницьких і громадських організацій на розробку та реалізацію політичних рішень щодо розвитку привабливості регіонів. Авторами розроблено багатокомпонентну методику оцінки привабливості регіону, яка включає три блоки, що забезпечить різноманітність підходів до її формування. Запропоновано визначення стейкхолдерської привабливості регіону як сукупності характеристик та умов, якими володіє регіон для реалізації активності регіональних груп впливу, започаткування та популяризації регіональних суспільно-громадських проектів, просування інтересів регіону на різних рівнях та у різних сферах. Для проведення порівняльної оцінки привабливості регіонів для цільової аудиторії «стейкхолдери» підібрано набір доступних статистичних показників, згрупованих за регіональними індикаторами, який досить повно відображає основні параметри привабливості регіону. Методика експертної оцінки стейкхолдерської привабливості регіону, яка пропонується авторами, передбачає зосередження уваги на деталізації окремих критеріїв, що розкривають привабливість території у розрізі задоволення інтересів (потреб) груп впливу з метою подальшого відбору та проведення порівняльної оцінки. Як критерії запропоновано розглядати: рівноправність регіональних інституцій, громадську активність, соціальний громадський контроль, прозорість регіональних відносин, соціальний клімат, розвиненість громадських структур, інституцій та об’єднань, вплив корупції, регіональний лобізм. Такий підхід дає можливість розкрити привабливість території у розрізі задоволення інтересів (потреб) визначеної цільової аудиторії з метою подальшого відбору та проведення порівняльної оцінки. У статті презентовано окремі результати, отримані в результаті оцінки стейкхолдерської привабливості Івано-Франківської, Волинської, Чернівецької, Закарпатської, Львівської, Тернопільської областей та пропозиції щодо її підвищення.uk_UA
dc.description.abstractThe article identifies the reasons for reducing the marketing strategies and programs of cities and regions to branding, information about the benefits and achievements of the region or to a set of traditional measures to increase competitiveness. The advantages of territorial marketing are revealed. The classification of types of attractiveness of the region by proposing a new classification feature "by target audiences" – investment, business, settlement, migration, tourism, stakeholder is offered. The stakeholder attractiveness of the region is defined as a set of characteristics and conditions possessed by the region for the implementation of regional influence groups, initiation and promotion of regional public projects, promotion of the region's interests at different levels and in different areas. A multi-component methodology for assessing the attractiveness of the region has been developed, which includes three blocks that provide a variety of approaches to its formation: 1. Assessment of the attractiveness of the region based on available data of official statistical information. 2. Expert methodology based on the study of ideas and opinions of business representatives, regional and community leaders, scientists, decision makers, etc. 3. Marketing research, the directions of which are determined by the problems of target audiences. The peculiarity of the proposed approach is the focus on detailing certain criteria that reveal the attractiveness of the territory in terms of meeting the interests (needs) of our target audiences for further selection and comparative evaluation. The assessment of Ivano-Frankivsk, Volyn, Chernivtsi, Zakarpattia, Lviv, Ternopil regions has been carried out according to this method.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЗбірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні наукиuk_UA
dc.subjectмаркетинговий підхідuk_UA
dc.subjectпривабливість регіонівuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectтериторіальний маркетингuk_UA
dc.subjectстейкхолдерська привабливістьuk_UA
dc.subjectмультикомпонентна оцінка привабливості регіонівuk_UA
dc.subjectкритерії оцінкиuk_UA
dc.subjectmarketing approachuk_UA
dc.subjectattractiveness of regionsuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectterritorial marketinguk_UA
dc.subjectstakeholder attractivenessuk_UA
dc.subjectmulticomponent assessment of attractiveness of regionsuk_UA
dc.subjectevaluation criteriauk_UA
dc.titleМаркетингова оцінка стейкхолдерської привабливості регіонівuk_UA
dc.title.alternativeMarketing assessment of stakeholder attractiveness of regionsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.issue63uk_UA
dc.citation.spage14uk_UA
dc.citation.epage22uk_UA
dc.identifier.doi10.24025/2306-4420.63.2021.248473-
Appears in Collections:Випуск 63

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1-2_титул_Вип._63.pdf481.1 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
3-4_ЗМІСТ.pdf330.34 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
14-22_Буднікевич та ін..pdf426.14 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.