Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/368
Назва: Освітнє середовище ВНЗ як компонент професійної компетентності майбутнього дизайнера
Інші назви: Educational environment of high school as part of the professional competence of the future designer.
Автори: Бердник, Анжела Петрівна
Стеценко, Катерина Михайлівна
Ключові слова: професійна компетентність;освітнє середовище;креативність;дизайнер одягу
Дата публікації: 2017
Видавництво: Теорія та практика дизайну. Мистецтвознавство
Короткий огляд (реферат): В публікації розглядається освітнє середовище внз як один з компонентів професійної компетентності майбутніх дизайнерів. В роботі аналізуються сучасний етап розвитку освіти в Україні, який орієнтується на професійне самовизначення дизайнера, як особистості, і як творця. В рамках дослідження на базі кафедри дизайну Черкаського державного технологічного університету розглянуті умови, що сприяють розвитку креативності студентів – майбутніх дизайнерів одягу та визначені суттєві іміджеві характеристиками закладу для розвитку креативності майбутніх дизайнерів, що виправдані такими аргументами. По-перше, підготовка фахівця-дизайнера повинна проходити в естетичній атмосфері. По-друге, розвиток іміджевих характеристик освітнього закладу є критерієм його стабільності і поступального розвитку, що служить підставою довіри батьків і самих студентів до університету. По-третє, іміджеві характеристики освітнього закладу як системи стимулюють цілісний розвиток його суб'єктів – викладачів і студентів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/368
ISSN: 2415-8151
Випуск: 12
Початкова сторінка: 22
Кінцева сторінка: 31
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФКТМД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tprd_2017_12_5.pdf6.25 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.