Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/368
Назва: | Освітнє середовище ВНЗ як компонент професійної компетентності майбутнього дизайнера |
Інші назви: | Educational environment of high school as part of the professional competence of the future designer. |
Автори: | Бердник, Анжела Петрівна Стеценко, Катерина Михайлівна |
Ключові слова: | професійна компетентність;освітнє середовище;креативність;дизайнер одягу |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Теорія та практика дизайну. Мистецтвознавство |
Короткий огляд (реферат): | В публікації розглядається освітнє середовище внз як один з компонентів професійної компетентності майбутніх дизайнерів. В роботі аналізуються сучасний етап розвитку освіти в Україні, який орієнтується на професійне самовизначення дизайнера, як особистості, і як творця. В рамках дослідження на базі кафедри дизайну Черкаського державного технологічного університету розглянуті умови, що сприяють розвитку креативності студентів – майбутніх дизайнерів одягу та визначені суттєві іміджеві характеристиками закладу для розвитку креативності майбутніх дизайнерів, що виправдані такими аргументами. По-перше, підготовка фахівця-дизайнера повинна проходити в естетичній атмосфері. По-друге, розвиток іміджевих характеристик освітнього закладу є критерієм його стабільності і поступального розвитку, що служить підставою довіри батьків і самих студентів до університету. По-третє, іміджеві характеристики освітнього закладу як системи стимулюють цілісний розвиток його суб'єктів – викладачів і студентів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/368 |
ISSN: | 2415-8151 |
Випуск: | 12 |
Початкова сторінка: | 22 |
Кінцева сторінка: | 31 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації викладачів (ФКТМД) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
tprd_2017_12_5.pdf | 6.25 MB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.