Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3710
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorВасильченко , Лідія Сергіївна-
dc.contributor.authorКравець, Олександра Сергіївна-
dc.date.accessioned2022-02-04T16:18:37Z-
dc.date.available2022-02-04T16:18:37Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3710-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра проаналізовано основні аспекти маркетингової діяльності підприємства, здійснено оцінку маркетингової діяльність ФОП «Плужник В.М., досліджено ринок хлібобулочних виробів України; визначено можливі шляхи вдосконалення діяльності досліджуваного підприємства; запропоновано схему покращення маркетингової діяльності пекарні ФОП «Плужник В.М.».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectефективність маркетинговової діяльностіuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectпросування продукціїuk_UA
dc.titleШляхи підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства (на матеріалах ФОП Плужник В.М., м. Христинівка, Черкаська область)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Кравець О.С..pdf
  Restricted Access
1.51 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.