Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3710
Назва: Шляхи підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства (на матеріалах ФОП Плужник В.М., м. Христинівка, Черкаська область)
Автори: Васильченко , Лідія Сергіївна
Кравець, Олександра Сергіївна
Ключові слова: маркетингова діяльність;ефективність маркетинговової діяльності;маркетингова стратегія;просування продукції
Дата публікації: чер-2021
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра проаналізовано основні аспекти маркетингової діяльності підприємства, здійснено оцінку маркетингової діяльність ФОП «Плужник В.М., досліджено ринок хлібобулочних виробів України; визначено можливі шляхи вдосконалення діяльності досліджуваного підприємства; запропоновано схему покращення маркетингової діяльності пекарні ФОП «Плужник В.М.».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3710
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Кравець О.С..pdf
  Restricted Access
1.51 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.