Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3710
Title: Шляхи підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства (на матеріалах ФОП Плужник В.М., м. Христинівка, Черкаська область)
Authors: Васильченко , Лідія Сергіївна
Кравець, Олександра Сергіївна
Keywords: маркетингова діяльність;ефективність маркетинговової діяльності;маркетингова стратегія;просування продукції
Issue Date: Jun-2021
Abstract: В кваліфікаційній роботі бакалавра проаналізовано основні аспекти маркетингової діяльності підприємства, здійснено оцінку маркетингової діяльність ФОП «Плужник В.М., досліджено ринок хлібобулочних виробів України; визначено можливі шляхи вдосконалення діяльності досліджуваного підприємства; запропоновано схему покращення маркетингової діяльності пекарні ФОП «Плужник В.М.».
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3710
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Кравець О.С..pdf
  Restricted Access
1.51 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.