Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3722
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.advisorБоковня, Анжеліка Олегівна
dc.contributor.authorВасюра, Оксана Володимирівна
dc.date.accessioned2022-02-08T19:13:27Z-
dc.date.available2022-02-08T19:13:27Z-
dc.date.issued2021-06
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3722-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра було розглянуто теоретичні аспекти та сутність позиціонування товару на ринку, описано процеси позиціонування на ринку. Надано загальну характеристику господарської діяльності ТОВ Черевички, проведено комплексний аналіз основних показників фінансово економічного стану ТОВ Черевички. Досліджено діяльність та рекламну політику ТОВ Черевички, виявлено проблеми формування стратегії позиціонування та розроблено заходи щодо вдосконалення стратегії позиціонування.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectПозиціонуванняuk_UA
dc.subjectКонкурентне середовищеuk_UA
dc.subjectСтратегія позиціонуванняuk_UA
dc.subjectМаркетингова стратегіяuk_UA
dc.titleФормування стратегії позиціонування магазину взуття (на матеріалах ТОВ Черевички, м. Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Васюра О. В..pdf
  Restricted Access
1.14 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.