Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3722
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorБоковня, Анжеліка Олегівна
dc.contributor.authorВасюра, Оксана Володимирівна
dc.date.accessioned2022-02-08T19:13:27Z-
dc.date.available2022-02-08T19:13:27Z-
dc.date.issued2021-06
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3722-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра було розглянуто теоретичні аспекти та сутність позиціонування товару на ринку, описано процеси позиціонування на ринку. Надано загальну характеристику господарської діяльності ТОВ Черевички, проведено комплексний аналіз основних показників фінансово економічного стану ТОВ Черевички. Досліджено діяльність та рекламну політику ТОВ Черевички, виявлено проблеми формування стратегії позиціонування та розроблено заходи щодо вдосконалення стратегії позиціонування.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectПозиціонуванняuk_UA
dc.subjectКонкурентне середовищеuk_UA
dc.subjectСтратегія позиціонуванняuk_UA
dc.subjectМаркетингова стратегіяuk_UA
dc.titleФормування стратегії позиціонування магазину взуття (на матеріалах ТОВ Черевички, м. Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Васюра О. В..pdf
  Restricted Access
1.14 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.