Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3905
Назва: Market conditions of higher education services in ukraine in the field of study «Management»
Інші назви: Кон’юнктура ринку послуг вищої освіти в україні за напрямом підготовки «Менеджмент»
Автори: Zakharova, Oksana
Захарова, Оксана Володимирівна
Ключові слова: field of study “Management”;high school;rating;license number;budget places;employment;напрям підготовки «Менеджмент»;вища школа;рейтинг;кількість ліцензійних місць;кількість бюджетних місць;працевлаштування
Дата публікації: 2016
Видавництво: Economic Processes Management
Короткий огляд (реферат): The aim of the research is to study market conditions of higher education services in the field of study “Management” and the characteristics of the degree of social responsibility of leading Ukrainian universities. The paper analyzes the situation of higher education services market in Ukraine in the field of study “Management”. The leading regions of Ukraine in the real number of applications and the degree of actual use of the license are discussed. The structure of the distribution of budget places, of applications and of enrolled students in the field of study “Management” by regions of Ukraine is given. Four field-leaders in entrance campaign for the last three years that is Kiev, Kharkiv, Lviv, Dnipropetrovsk are analyzed. The main characteristics of a socially responsible institution are singled out: an active position to attract students, the high quality of vocational training, international cooperation and assistance in employment of graduates. Five leading universities of Ukraine are analyzed in the field of study “Management” according to the degree of social responsibility on the basis of the data presented on their official websites. The basic directions to increase public opinion about the field of study “Management” in Ukraine are offered.
Мета дослідження – вивчення кон'юнктури ринку послуг вищої освіти за напрямом підготовки «Менеджмент» та характеристика ступеня соціальної відповідальності провідних українських університетів. У статті аналізується стан ринку вищої освіти в Україні в галузі підготовки студентів за напрямом «Менеджмент» за останні шість років. Проведено аналіз ступеня реальності поданих заяв та рівня фактичного використання ліцензії за регіонами України. Проаналізовано регіональну структуру розподілу бюджетних місць і кількості зарахованих студентів за напрямом підготовки «Менеджмент» в Україні. Визначено чотири області-лідера за результатами вступних компаній за останні три роки, якими є Київська, Харківська, Львівська та Дніпропетровська області. Обґрунтовано основні характеристики соціально відповідального університету, а саме: активна позиція по агітації студентів; висока якість професійної підготовки; міжнародне співробітництво та допомога в працевлаштуванні випускників. Визначено п'ять провідних ВНЗ України в області напряму підготовки «Менеджмент» за ступенем соціальної відповідальності на підставі даних, представлених на їх офіційних сайтах. Обґрунтовано основні напрями підвищення громадської думки в області напряму підготовки «Менеджмент» в Україні.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3905
ISSN: 2311-6293
Випуск: 2
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФЕУ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2016_2_2 (1).pdf726.84 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.