Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/391
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФрей, Людмила Володимирівна-
dc.date.accessioned2019-05-09T19:48:06Z-
dc.date.available2019-05-09T19:48:06Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.issn2413-3965-
dc.identifier.urihttp://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/391-
dc.description.abstractВ статті досліджено роль автотранспортних підприємств в сфері туризму на сучасному етапі та подано рекомендації щодо розроблення теоретичних та науково-методичних засад для створення організаційно-економічних умов і підходів до підвищення конкурентоспроможності автотранспортних підприємств та їх ефективної інноваційної взаємодії із суб’єктами туристичної сфери. Головна проблема дослідження полягає у визначенні можливостей подолання відставання у розвитку автотранспортної інфраструктури туризму і більш повного задоволення потреб туристів на основі сучасних методів управління.uk_UA
dc.description.abstractВ статье исследована роль автотранспортных предприятий в сфере туризма на современном этапе и даны рекомендации по разработке теоретических и научно-методических основ для создания организационно-экономических условий и подходов к повышению конкурентоспособности автотранспортных предприятий и их эффективному инновационному взаимодействию с субъектами туристической сферы. Главная проблема исследования заключается в определении возможностей преодоления отставания в развитии автотранспортной инфраструктуры туризма и более полного удовлетворения потребностей туристов на основе современных методов управленияuk_UA
dc.description.abstractThe article investigates the role of motor transport enterprises in the field of tourism at the present stage and gives recommendations on the development of theoretical and scientific methodological principles for creating organizational and economic conditions and approaches to increasing the competitiveness of motor transport enterprises and their effective innovative interaction with the subjects of the tourist sphere. The main problem of the study is to determine the possibilities to overcome the lag in the development of the motor transport infrastructure of tourism and to better meet the needs of tourists on the basis of modern management methods.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherГлобальні та національні проблеми економікиuk_UA
dc.subjectсфера туризмуuk_UA
dc.subjectавтотранспортне підприємствоuk_UA
dc.subjectтуристична інфраструктураuk_UA
dc.subjectтуристичний потенціалuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.titleФормування конкурентоспроможності автотранспортних послуг на туристичному ринкуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.issue21uk_UA
dc.citation.spage430uk_UA
dc.citation.epage433uk_UA
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФХТСО)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.