Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/391
Назва: Формування конкурентоспроможності автотранспортних послуг на туристичному ринку
Автори: Фрей, Людмила Володимирівна
Ключові слова: сфера туризму;автотранспортне підприємство;туристична інфраструктура;туристичний потенціал;конкурентоспроможність
Дата публікації: 2018
Видавництво: Глобальні та національні проблеми економіки
Короткий огляд (реферат): В статті досліджено роль автотранспортних підприємств в сфері туризму на сучасному етапі та подано рекомендації щодо розроблення теоретичних та науково-методичних засад для створення організаційно-економічних умов і підходів до підвищення конкурентоспроможності автотранспортних підприємств та їх ефективної інноваційної взаємодії із суб’єктами туристичної сфери. Головна проблема дослідження полягає у визначенні можливостей подолання відставання у розвитку автотранспортної інфраструктури туризму і більш повного задоволення потреб туристів на основі сучасних методів управління.
В статье исследована роль автотранспортных предприятий в сфере туризма на современном этапе и даны рекомендации по разработке теоретических и научно-методических основ для создания организационно-экономических условий и подходов к повышению конкурентоспособности автотранспортных предприятий и их эффективному инновационному взаимодействию с субъектами туристической сферы. Главная проблема исследования заключается в определении возможностей преодоления отставания в развитии автотранспортной инфраструктуры туризма и более полного удовлетворения потребностей туристов на основе современных методов управления
The article investigates the role of motor transport enterprises in the field of tourism at the present stage and gives recommendations on the development of theoretical and scientific methodological principles for creating organizational and economic conditions and approaches to increasing the competitiveness of motor transport enterprises and their effective innovative interaction with the subjects of the tourist sphere. The main problem of the study is to determine the possibilities to overcome the lag in the development of the motor transport infrastructure of tourism and to better meet the needs of tourists on the basis of modern management methods.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/391
ISSN: 2413-3965
Випуск: 21
Початкова сторінка: 430
Кінцева сторінка: 433
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФХТСО)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.