Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3927
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрузд, Аліна-
dc.contributor.authorЗахарова, Оксана Володимирівна-
dc.date.accessioned2022-03-30T08:26:48Z-
dc.date.available2022-03-30T08:26:48Z-
dc.date.issued2017-10-19-
dc.identifier.isbn978-966-184-292-1-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3927-
dc.description.abstractОбумовлено можливості запровадження гейміфікації у навчальний процес як інструмента мотивації студентів до навчанняuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherМенеджмент розвитку соціально-економічних систем у новій економіці: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, Полтава, 19 жовтня 2017 р.uk_UA
dc.subjectгейміфікаціяuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.titleГейміфікація навчального процесу як інструмент мотивації студентів до навчанняuk_UA
dc.typePublication in Conference Proceedingsuk_UA
dc.citation.spage228uk_UA
dc.citation.epage230uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФЕУ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Грузд.pdf844.02 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.