Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4079
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОнопрієнко, Олександр Васильович-
dc.contributor.authorОнопрієнко, Ольга Миколаївна-
dc.date.accessioned2022-06-09T09:35:47Z-
dc.date.available2022-06-09T09:35:47Z-
dc.date.issued2022-03-24-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4079-
dc.description.abstractСучасний туристично-готельний бізнес характеризується різноманітними типами управління, що представлені як одноосібне управління, так і франчайзингом, консорціумами та корпоративним менеджментом, а також різноманітними формами їх поєднання. Значна кількість компаній, що є власниками готелів, базує своє управління на професіональному менеджменті, послуги якого купують у спеціалізованих менеджерських компаній на основі договору.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТуристичний та готельно-ресторанний бізнес в Україні: проблеми розвитку та регулювання : матеріали ХІII Міжнародної науково-практичної конференції, Черкаси, 24-25 березня 2022 року: у 2-х томах. Т. 1uk_UA
dc.subjectпринципи управлінняuk_UA
dc.subjectготельний бізнесuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.titleПринципи та методи управління туристичним готельним бізнесомuk_UA
dc.typePublication in Conference Proceedingsuk_UA
dc.citation.spage90uk_UA
dc.citation.epage92uk_UA
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФХТСО)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Матеріали конф. 2022.pdf1.96 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.