Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4079
Назва: Принципи та методи управління туристичним готельним бізнесом
Автори: Онопрієнко, Олександр Васильович
Онопрієнко, Ольга Миколаївна
Ключові слова: принципи управління;готельний бізнес;туризм
Дата публікації: 24-бер-2022
Видавництво: Туристичний та готельно-ресторанний бізнес в Україні: проблеми розвитку та регулювання : матеріали ХІII Міжнародної науково-практичної конференції, Черкаси, 24-25 березня 2022 року: у 2-х томах. Т. 1
Короткий огляд (реферат): Сучасний туристично-готельний бізнес характеризується різноманітними типами управління, що представлені як одноосібне управління, так і франчайзингом, консорціумами та корпоративним менеджментом, а також різноманітними формами їх поєднання. Значна кількість компаній, що є власниками готелів, базує своє управління на професіональному менеджменті, послуги якого купують у спеціалізованих менеджерських компаній на основі договору.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4079
Початкова сторінка: 90
Кінцева сторінка: 92
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФХТСО)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Матеріали конф. 2022.pdf1.96 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.