Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/412
Title: Формування номенклатури споживчих критеріїв для розробки моделі організації автосервісного виробництва
Other Titles: Forming of consumer criteria nomenclature for development of autoservice enteprise’s model
Формирование номенклатуры потребительских критериев для разработки модели организации автосервисного производства
Authors: Солтус, Анатолій Петрович
Тарандушка, Людмила Анатоліївна
Біліченко, Віктор Вікторович
Костьян, Наталія Леонідівна
Keywords: автосервісне підприємство;споживчі критерії;метод експертної оцінки;autoservice enterprise;consumer criteria;expert estimation method;автосервисное предприятие;потребительские критерии;метод экспертной оценки
Issue Date: 2018
Publisher: Вісник машинобудування та транспорту
Abstract: При виборі автосервісного підприємства для обслуговування автомобілів власники розглядають ряд необхідних критеріїв, які повинні бути виконанні обраним автосервісним підприємством. Для того, щоб автосервісне підприємство користувалось попитом у автовласників, маркетологи повинні враховувати побажання своїх клієнтів. Тому в даній статті було досліджено номенклатуру споживчі критеріїв, які пред’являють споживачі до автосервісних підприємств. Та за допомогою методу експертної оцінки було визначено найважливіші споживчі критерії, які найбільш впливають на вибір автосервісного підприємства. Для формування статистичних даних щодо споживчих критеріїв, які впливають на вибір автосервісного підприємства для обслуговування власних автомобілів було вибрано 50 осіб, які користуються послугами різних автосервісних підприємств. В результаті опитування автовласників було виявлено п’ятнадцять споживчих критеріїв, на які зважають клієнти автосервісних підприємств. В результаті застосування методу експертної оцінки було проранжовано споживчі критерії та виявлено найвпливовіші споживчі критерії, які необхідно враховувати при організації роботи автосервісного підприємства. Споживчими критеріями, які найбільш впливають на вибір автосервісного підприємства виявилися: надійність виконаних робіт на автосервісному підприємстві; час виконання робіт; рівень сервісу обслуговування; вартість обслуговування. Для оцінки міри узгодженості думок споживачів був розрахований коефіцієнт конкордації, якій сягнув 0.71, що підтверджує правильність вибору найвпливовіших споживчих критеріїв.
When choosing a service autoservice enteprise to service vehicles, owners consider a number of necessary criteria, which should be performed by autoservice inteprise. Mmarketers of autoservice enteprise must take into account the wishes of their customers to have a demand from car owners. Therefore, in this article the nomenclature of consumer criteria, which consumers are presented to autoservice enterprises, was investigated. With the help of expert evaluation method, the most important consumer criteria that have most influence on choice of autoservice enteprise were identified. There were 50 people selected, who used various autoservice enteprise for own cars to form of statistical data on consumer criteria that were importan. As a result of car owners survey, fifteen consumer criteria were identified, which are considered by customers of autoservice enteprises. As a result of expert evaluation method application the, consumer criteria were ranged and the most influential consumer criteria were identified. They should be taken into account when the work of autoservice enteprise will organize. Consumer criteria that have the most influence on the choice of autoservice enterprises were: the reliability of the performed work at the autoservice enterprise; time of work’s execution; service level; cost of service. To estimate the degree of consumer opinion consistency, the coefficient of concordance, which reached 0.71, was calculated. It confirmed the correct choice of the most influential consumer criteria.
При выборе автосервисного производства для обслуживания автомобилей владельцы рассматривают ряд необходимых критериев, которые должны быть выполнены автосервисным производством. Для того, чтобы автосервисное предприятие пользовалось спросом у автовладельцев, маркетологи должны учитывать пожелания своих клиентов. Поэтому в данной статье была исследована номенклатура потребительских критериев, которые клиенты предъявляют к автосервисным предприятиям. И с помощью метода экспертной оценки были определены важнейшие потребительские критерии, которые наиболее влияют на выбор автосервисного предприятия. Для формирования статистических данных относительно потребительских критериев, влияющих на выбор автосервисного предприятия для обслуживания собственных автомобилей, было выбрано 50 человек, которые пользуются услугами разных автосервисных предприятий. В результате опроса автовладельцев было обнаружено пятнадцать потребительских критериев, на которые обращают внимание клиенты автосервисных предприятий. В результате применения метода экспертной оценки было проранжировано потребительские критерии и выявлены самые влиятельные из них, которые необходимо учитывать при организации работы автосервисного предприятия. Потребительскими критериям, которые наиболее влияют на выбор автосервисного предприятия, оказались: надежность выполненных работ на автосервисных предприятий; время исполнения работ, уровень сервиса обслуживания; стоимость обслуживания. Для оценки степени согласованности мнений потребителей был рассчитан коэффициент конкордации, которой достиг 0.71, что подтверждает правильность выбора самых важных потребительских критериев.
URI: http://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/412
ISSN: 2415-3486
Issue: 2 (8)
First Page: 119
End Page: 126
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФКТМД)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття_Вінниця_2018.pdf692.61 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.