Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4146
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКоломицева, Олена Віталіївна-
dc.contributor.authorВасильченко, Лідія Сергіївна-
dc.date.accessioned2022-07-05T13:02:35Z-
dc.date.available2022-07-05T13:02:35Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.issn2306-4420-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4146-
dc.description.abstractУ статті досліджено еволюцію наукових поглядів щодо формування споживчої цінності товару, доведено, що в умовах нової економічної парадигми, яка характеризується появою сучасних підходів до вдосконалення бізнес-процесів, споживач бажає брати безпосередню участь у створенні цінності, визначати її властивості і структуру. Визначено елементи маркетингового комплексу, які впливають на формування споживчої цінності продукту: корпоративні цінності компанії, ціна і цінове стимулювання, продукт та його якість і корисність, привабливість упаковки, широта асортименту, довіра і впізнаваність бренду, місце розташування компанії, внутрішній дизайн приміщень, сприйняття, позиціонування, мотивація, правила, узгодженість інтересів, якість обслуговування, надання інформації про продукт компанії, компетентність персоналу, досвід споживання продукту компанії. Систематизовано наукові підходи до дослідження поведінки споживачів та їх моделей: соціальний, синергетичний, інституційний, економічний, мотиваційний. Окреслено ринкові тренди, що формують тип купівельної поведінки споживача, до яких віднесено: персоналізацію технологічної поведінки, зростання можливостей споживача, «трансформацію свідомості», бажання споживача мати товар «поза часом», «зелене мислення споживачів», прагнення до самообслуговування. Визначено найважливіші тренди сучасного ринку, на які слід зважати компаніям і які кардинально впливають на їх рішення щодо способів та інструментів взаємодії зі своїми споживачами. Виокремлено типи поведінки споживачів, які найбільше відповідають сучасним реаліям та є найбільш використовуваними маркетологами на підприємствах у процесі визначення цільових сегментів споживачів. Зважаючи на моделі прийняття споживачами рішення щодо придбання продукту та можливість і необхідність впливу підприємства на ці рішення за допомогою маркетингу, визначено важливість персоналізованого звернення до споживача на основі інформації, якою підприємство про нього володіє, побудувавши своє інформаційне поле за допомогою запам’ятовування відповідних дій споживача і збереження цієї інформації в одній зі своїх підсистем.uk_UA
dc.description.abstractThe article examines the evolution of scientific views on the formation of consumer value of goods, proves that in the new economic paradigm, characterized by the emergence of modern approaches to improving business processes, consumers want to participate directly in creating value, determine its properties and structure. The elements of the marketing complex that influence the formation of consumer value of the product, such as: corporate values, price and price incentives, product and its quality and usefulness, attractiveness of packaging, breadth of range, trust and brand recognition, company location, interior design, perception, positioning, motivation, rules, consistency of interests, quality of service, providing information about the company's product, staff competence, experience of consuming the company's product, are identified. Scientific approaches to the study of consumer behavior and their models: social, synergetic, institutional, economic, motivational ones, are systematized. The market trends that shape the type of consumer buying behavior are outlined. They include: personalization of technological behavior, growth of consumer opportunities, "transformation of consciousness", consumer desire to have goods "out of time", "consumer green thinking", desire for self-service. The most important trends of the modern market, which should be taken into account by companies and which radically influence their decisions on the ways and tools to interact with their customers, have been identified. The types of consumer behavior which are most in line with modern realities and are the most used by marketers in enterprises in the process of determining the target segments of consumers are identified. Given the model of consumer decision-making to purchase a product and the possibility and necessity of the company's influence on these decisions through marketing, the importance of personalized appeal to the consumer based on information that the company has about him, building his information field by remembering relevant consumer actions and storing this information in one of its subsystems, is defined.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЗбірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні наукиuk_UA
dc.subjectповедінка споживачаuk_UA
dc.subjectспоживча цінністьuk_UA
dc.subjectланцюг споживчої цінностіuk_UA
dc.subjectстимули поведінки споживачівuk_UA
dc.subjectмоделі споживчої поведінкиuk_UA
dc.subjectconsumer behavioruk_UA
dc.subjectconsumer valueuk_UA
dc.subjectconsumer value chainuk_UA
dc.subjectincentives of consumer behavioruk_UA
dc.subjectmodels of consumer behavioruk_UA
dc.titleОсобливості поведінки споживачів в умовах сучасного ринкуuk_UA
dc.title.alternativeFeatures of consumer behavior in the conditions of the modern markeuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.issue64uk_UA
dc.citation.spage88uk_UA
dc.citation.epage96uk_UA
dc.identifier.doi10.24025/2306-4420.64.2022.255971-
Appears in Collections:Випуск 64

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10.pdfКоломицева410.17 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
зміст.pdf295.16 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
титул.pdf272.61 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.