Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4330
Title: Мікрополе корчневого кольору в рекламах інтер'єру
Authors: Совєтна, Альона Вікторівна
Совєтний, Едуард Сергійович
Keywords: інтер’єр;колір;корочневий;реклама;interior;advertising;color;brown
Issue Date: 28-Feb-2023
Publisher: Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізаці: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, Переяслав, 28 лютого 2023 р. Вип. 91
Abstract: Існує велика кількість різних кольорових відтінків, що відносяться до одного кольору, але в різних мовах кольори не співпадають за частотою вживання. Проте і в українській, німецькій та англійській мовах однаково широко поширеним є коричневий колір. Мікропіле коричневого кольору виражається за рахунок таких лексем, як «бежевий» «шоколадний», «кофейний». З одного боку, це пов'язано з традиційним кольоровим оформленням житла, з іншого – включенням нових відтінків орієнтованих на розширення кольорового лексикону. Значне місце в рамках даного мікрополя займають колоративи, що позначають колір матеріалу (дерева).
There are a lot of different color shades related to the same color, but in different languages the colors do not match in terms of frequency of use. However, “brown” is equally widespread in Ukrainian, German and English. Micro field of brown color is expressed due to some tokens, such as "beige", "chocolate", "coffee". On the one hand, this is related to the traditional color design of the home, on the other hand, the inclusion of new shades is aimed at expanding of the color lexicon. A significant place within this microfield is occupied by colorants that indicate the color of the material (wood).
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4330
First Page: 161
End Page: 164
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФГТ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник 91.pdf4.72 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.