Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4338
Назва: Міжнародний ринок туристичних послуг в умовах кризи
Автори: Субота, Вікторія Володимирівна
Ключові слова: міжнародний ринок;криза;туристичні послуги;індустрія
Дата публікації: 23-бер-2023
Видавництво: Туристичний та готельно-ресторанний бізнес в Україні: проблеми розвитку та регулювання : матеріали XIV Міжнародної науково-практичної конференції, Черкаси, 23-24 березня 2023 року: у 2-х томах. Т. 1
Короткий огляд (реферат): Досліджено питання щодо основних тенденцій зростання міжнародних туристичних прибутків у країнах-лідерах з надання туристичних послуг у кризових умовах, а також визначенні рівня стійкості міжнародного туризму до кризових явищ.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4338
Початкова сторінка: 122
Кінцева сторінка: 124
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФХТСО)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Матеріали 14 конференції_Том 1_електронне видання_23.03.pdf2.85 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.