Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4379
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОнопрієнко, Олександр Васильович-
dc.date.accessioned2023-05-05T09:08:15Z-
dc.date.available2023-05-05T09:08:15Z-
dc.date.issued2023-03-23-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4379-
dc.description.abstractТривалий час брендинг в Україні знаходився на початковому етапі розвитку і лише нині спостерігаються позитивні тенденції появи брендів. Однак уся система управління брендами є недостатньо сформованою, недосконалою, що, у свою чергу, вимагає вирішення пов’язаних з цим питань. На сьогодні для України є актуальним адаптація світового досвіду, набутого у процесі створення і розвитку брендів, до реалій вітчизняної економіки в контексті поглиблення глобалізації.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТуристичний та готельно-ресторанний бізнес в Україні: проблеми розвитку та регулювання : матеріали ХIV Міжнародної науково-практичної конференції, Черкаси, 23‒24 березня 2023 року: у 2-х томах. Т. 1uk_UA
dc.subjectcвітовий туризмuk_UA
dc.subjectбрендиuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectадаптаціяuk_UA
dc.titleАдаптація світового досвіду створення і розвитку брендів у туристичному бізнесі Україниuk_UA
dc.typePublication in Conference Proceedingsuk_UA
dc.citation.spage62uk_UA
dc.citation.epage65uk_UA
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФХТСО)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.