Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4379
Назва: Адаптація світового досвіду створення і розвитку брендів у туристичному бізнесі України
Автори: Онопрієнко, Олександр Васильович
Ключові слова: cвітовий туризм;бренди;розвиток;адаптація
Дата публікації: 23-бер-2023
Видавництво: Туристичний та готельно-ресторанний бізнес в Україні: проблеми розвитку та регулювання : матеріали ХIV Міжнародної науково-практичної конференції, Черкаси, 23‒24 березня 2023 року: у 2-х томах. Т. 1
Короткий огляд (реферат): Тривалий час брендинг в Україні знаходився на початковому етапі розвитку і лише нині спостерігаються позитивні тенденції появи брендів. Однак уся система управління брендами є недостатньо сформованою, недосконалою, що, у свою чергу, вимагає вирішення пов’язаних з цим питань. На сьогодні для України є актуальним адаптація світового досвіду, набутого у процесі створення і розвитку брендів, до реалій вітчизняної економіки в контексті поглиблення глобалізації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4379
Початкова сторінка: 62
Кінцева сторінка: 65
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФХТСО)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Матеріали 14 конференції_Том 1_електронне видання_23.03.pdf2.85 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.