Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4379
Title: Адаптація світового досвіду створення і розвитку брендів у туристичному бізнесі України
Authors: Онопрієнко, Олександр Васильович
Keywords: cвітовий туризм;бренди;розвиток;адаптація
Issue Date: 23-Mar-2023
Publisher: Туристичний та готельно-ресторанний бізнес в Україні: проблеми розвитку та регулювання : матеріали ХIV Міжнародної науково-практичної конференції, Черкаси, 23‒24 березня 2023 року: у 2-х томах. Т. 1
Abstract: Тривалий час брендинг в Україні знаходився на початковому етапі розвитку і лише нині спостерігаються позитивні тенденції появи брендів. Однак уся система управління брендами є недостатньо сформованою, недосконалою, що, у свою чергу, вимагає вирішення пов’язаних з цим питань. На сьогодні для України є актуальним адаптація світового досвіду, набутого у процесі створення і розвитку брендів, до реалій вітчизняної економіки в контексті поглиблення глобалізації.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4379
First Page: 62
End Page: 65
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФХТСО)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.