Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4382
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorБоковня , Анжеліка Олегівна-
dc.contributor.authorВладичук, Наталія Сергіївна-
dc.date.accessioned2023-05-17T08:47:07Z-
dc.date.available2023-05-17T08:47:07Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4382-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто теоретико-методичні аспекти маркетингових досліджень у формуванні товарної політики підприємства. Проведено аналіз передумов впровадження системи маркетингових досліджень у формуванні товарної політики ТОВ "БРМ". Запропоновано шляхи удосконалення системи маркетингових досліджень у формуванні товарної політики ТОВ "БРМ".uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectтоварна політикаuk_UA
dc.subjectудосконалення системи маркетингових дослідженьuk_UA
dc.titleМаркетингові дослідження в процесі формування товарної політики підприємства (на матеріалах ТОВ «БРМ Черкаси», м. Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Владичук Н.С..pdf
  Restricted Access
1.7 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.