Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4383
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorБоковня , Анжеліка Олегівна-
dc.contributor.authorНемцова, Олена Геннадіївна-
dc.date.accessioned2023-05-17T08:52:40Z-
dc.date.available2023-05-17T08:52:40Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4383-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто теоретико-методичні основи управління конкурентоспроможністю підприємства. Проведено аналіз маркетингового середовища ПРАТ «АЗОТ» та факторів забезпечення його конкурентоспроможності. Запропоновано шляхи та напрями вдосконалення управління конкурентоспроможністю ПРАТ «АЗОТ».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectКонкурентоспроможність підприємстваuk_UA
dc.subjectсистема управління конкурентоспроможністюuk_UA
dc.subjectстратегія підвищення конкурентоспроможності підприємстваuk_UA
dc.titleУправління конкурентоспроможністю підприємства (на матеріалах ПАТ «Азот», м. Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Немцова О.Г..pdf
  Restricted Access
1.62 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.