Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4553
Title: Формування маркетингової стратегії туристичного підприємства
Authors: Чепурда, Ганна Миколаївна
Дорофеєва, Дарина Вадимівна
Keywords: ЕФЕКТИВНІСТЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ;МАРКЕТИНГ;МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ;СТРАТЕГІЯ;МЕТОДИКА РОЗРОБКИ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ;МОДЕЛЬ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ;СТРАТЕГІЧНИЙ ПЛАН;ТУРИСТИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО;ЦІЛІ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ
Issue Date: 2023
Abstract: Звіт про кваліфікаційну роботу: 123 сторінки, 3 розділи, 28 рисунків, 17 таблиць, 8 додатків, 101 джерело. Об’єктом дослідження є туристичне агентство «Магнолія». Предметом дослідження виступають методологічні та організаційні аспекти здійснення маркетингової діяльності агентства. Мета – дослідження аспектів формування маркетингової стратегії туристичного підприємства. Розглянута проблема розробки методології формування маркетингових стратегій як одного з визначальних чинників ефективності виробничо-господарської діяльності туристичного підприємства, що набуває сьогодні значної актуальності. Проведено аналіз сучасних методів оцінки маркетингової стратегії у туристичній галузі, визначено їх переваги та недоліки. Представлені методичні підходи до оцінки маркетингової стратегії туристичного підприємства, розглянуті перспективи та особливості застосування методів статистичного аналізу у сфері менеджменту персоналу. На основі експертного опитування розроблено пропозиції з удосконалення маркетингової стратегії туристичного підприємства. Результати кваліфікаційної роботи можуть бути впроваджені у практиці діяльності підприємств туристичної галузі економіки України.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4553
Appears in Collections:242 Туризм і рекреація (Туризм)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дорофеєва.pdf
  Restricted Access
2.18 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.