Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4617
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗахарова, Оксана Володимирівна-
dc.contributor.authorКозирєв, Дмитро-
dc.date.accessioned2023-12-19T09:53:49Z-
dc.date.available2023-12-19T09:53:49Z-
dc.date.issued2023-12-
dc.identifier.isbn978-83-63649-15-9-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4617-
dc.description.abstractОхарактеризовано маркетингові інструменти в концепції смарт-міста як основу для відновлення міст України в повоєнний періодuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherMarketing of innovations. Innovations in marketing (2023). Materials of the International Scientific Internet Conference (December, 2023). Bielsko-Biala: WSEHuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectінструментиuk_UA
dc.subjectсмарт-містоuk_UA
dc.subjectповоєнний періодuk_UA
dc.subjectУкраїнаuk_UA
dc.subjectвідновленняuk_UA
dc.titleМаркетингові інструменти в концепції смарт-міста як основа відновлення міст України в повоєнний періодuk_UA
dc.typePublication in Conference Proceedingsuk_UA
dc.citation.spage225uk_UA
dc.citation.epage227uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФЕУ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketing_of_innovations_WSEH_2023__removed.pdf588 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.