Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4617
Назва: Маркетингові інструменти в концепції смарт-міста як основа відновлення міст України в повоєнний період
Автори: Захарова, Оксана Володимирівна
Козирєв, Дмитро
Ключові слова: маркетинг;інструменти;смарт-місто;повоєнний період;Україна;відновлення
Дата публікації: гру-2023
Видавництво: Marketing of innovations. Innovations in marketing (2023). Materials of the International Scientific Internet Conference (December, 2023). Bielsko-Biala: WSEH
Короткий огляд (реферат): Охарактеризовано маркетингові інструменти в концепції смарт-міста як основу для відновлення міст України в повоєнний період
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4617
ISBN: 978-83-63649-15-9
Початкова сторінка: 225
Кінцева сторінка: 227
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФЕУ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketing_of_innovations_WSEH_2023__removed.pdf588 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.