Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4617
Title: Маркетингові інструменти в концепції смарт-міста як основа відновлення міст України в повоєнний період
Authors: Захарова, Оксана Володимирівна
Козирєв, Дмитро
Keywords: маркетинг;інструменти;смарт-місто;повоєнний період;Україна;відновлення
Issue Date: Dec-2023
Publisher: Marketing of innovations. Innovations in marketing (2023). Materials of the International Scientific Internet Conference (December, 2023). Bielsko-Biala: WSEH
Abstract: Охарактеризовано маркетингові інструменти в концепції смарт-міста як основу для відновлення міст України в повоєнний період
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4617
ISBN: 978-83-63649-15-9
First Page: 225
End Page: 227
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФЕУ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketing_of_innovations_WSEH_2023__removed.pdf588 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.