Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4715
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorСергієнко, Олександр Анатолійович-
dc.contributor.authorРеменюк, Анна Ростиславівна-
dc.date.accessioned2024-02-11T18:13:00Z-
dc.date.available2024-02-11T18:13:00Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4715-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра розкрито поняття та сутність політики просування в мережі Інтернет, досліджено види та способи просування в мережі Інтернет, визначено параметри ефективності просування в глобальній мережі та надано пропозиції щодо вдосконалення політики просування магазину канцелярський товарів за допомогою цифрового маркетингу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectінтернет-маркетингuk_UA
dc.subjectпросування в мережі Інтернетuk_UA
dc.subjectІнтернет-технології в маркетингуuk_UA
dc.subjectsocial media marketinguk_UA
dc.titleОсобливості політики просування в мережі Інтернет на підприємстві (на матеріалах ФОП Ременюк Н.В., м. Чигирин, Черкаський р-н., Черкаська обл.)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Ременюк А.Р..pdf
  Restricted Access
1.49 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.