Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4715
Назва: Особливості політики просування в мережі Інтернет на підприємстві (на матеріалах ФОП Ременюк Н.В., м. Чигирин, Черкаський р-н., Черкаська обл.)
Автори: Сергієнко, Олександр Анатолійович
Ременюк, Анна Ростиславівна
Ключові слова: інтернет-маркетинг;просування в мережі Інтернет;Інтернет-технології в маркетингу;social media marketing
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра розкрито поняття та сутність політики просування в мережі Інтернет, досліджено види та способи просування в мережі Інтернет, визначено параметри ефективності просування в глобальній мережі та надано пропозиції щодо вдосконалення політики просування магазину канцелярський товарів за допомогою цифрового маркетингу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4715
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Ременюк А.Р..pdf
  Restricted Access
1.49 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.