Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4765
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБезугла, Людмила-
dc.contributor.authorПилипенко, Ганна-
dc.contributor.authorБондаренко, Людмила-
dc.date.accessioned2024-02-23T11:28:24Z-
dc.date.available2024-02-23T11:28:24Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.issn2708-4949 (print)-
dc.identifier.issn2709-9776 (online)-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4765-
dc.description.abstractУ статті досліджено особливості та основні характеристики управління якістю в туристичному підприємстві. Досліджено сутність поняття якості та її види. Розглянуто специфіку управління якістю в індустрії туризму в цілому. Встановлено, що узагальнене поняття якості в туристичному підприємстві зазвичай аргументується задоволенням потреб клієнта, а тому туристичне підприємство має надавати послуги або продукцію відповідно до попиту споживача. Доведено, що для забезпечення високого рівня управління якістю туристичного підприємства в умовах конкуренції та диверсифікації пропонованих послуг туристичне підприємство має переорієнтуватися на використання міжнародних стандартів. Встановлено, що туристичному підприємству, реалізовуючи свою діяльність, важливо не тільки забезпечити необхідний рівень обслуговування і здатність задовольнити потреби клієнтів, а також здійснювати формування саморегулюючої системи вдосконалення якісних характеристик бізнес-процесів. Управління якістю туристичних послуг розглядається фахівцями як управлінська діяльність в умовах динамічного попиту та змін ринкового середовища, яка передбачає визначення вимог до якості обслуговування, оцінку та контроль параметрів якості, розробку заходи щодо підвищення якості туристичного продукту на кожному етапі формування та реалізації. У процесі реалізації менеджменту якості на туристичному підприємстві важливим елементом є забезпечення планомірної та органічної взаємодії кожної з підсистем на кожному етапі управління. Впровадження ефективної системи управління якістю на туристичному підприємстві неможливо здійснити без урахування впливу кваліфікованого персоналу на підвищення якості обслуговування клієнтів, туристичних агентів та контрагентів. На нашу думку, ключовим у процесі впровадження, є формування груп якості, метою яких є врахування точки зору персоналу в процесі вирішення стратегічних завдань щодо підвищення якості діяльності туристичного підприємства. Ефективність виконання завдань щодо впровадження управління якістю на туристичному підприємстві має стати критерієм науковості щодо процесу управління, що дозволить встановити рівень знання та використання на практиці закономірностей управління якістю послуг.uk_UA
dc.description.abstractThe article discusses the features and main characteristics of quality management in a tourist enterprise. The essence of the concept of quality and its types is investigated. The specifics of quality management in the tourism industry is generally considered. It is established that the general concept of quality in a tourist enterprise is usually approved in the needs of the client, and therefore a tourist enterprise should provide services or products in accordance with the demand of the consumer. It is proved that in order to ensure a high level of quality management of a tourist enterprise in the context of competition and diversification of the proposed services, a tourist enterprise should be reoriented to the use of international standards. It is established that the tourist enterprise in the implementation of its activities is important not only to ensure the necessary level of service and the ability to satisfy the needs of customers, as well as to develop a self-regulatory system for improving the qualitative characteristics of business processes. The quality management of tourism services is considered by specialists as managerial activity in the context of dynamic demand and changes in the market environment, which provides for determining the requirements for the quality of service, evaluating and control-ling quality parameters, developing measures to improve the quality of the tourism product at each stage of formation and sale. In the process of quality management at a tourist enterprise, an important element is to ensure the systematic and organic interaction of each of the subsystems at each stage of control. The introduction of an effective quality management system at a tourist enterprise cannot be performed without taking into account the influence of qualified personnel on improving the quality of customer service, tourist agents and counterparties. In our opinion, the key to the implementation process is the formation of high-quality groups, the purpose of which is to take into account the point of view of personnel in the process of solving strategic problems to improve the quality of a tourist enterprise. The effectiveness of the implementation of tasks for the introduction of quality management at a tourist enterprise should be a criterion for the scientific management process, which will establish the level of knowledge and use in practice the laws of quality management.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherІнновації та технології в сфері послуг і харчуванняuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectякістьuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectсистема менеджменту якостіuk_UA
dc.subjectтуристичне підприємствоuk_UA
dc.subjecttourismuk_UA
dc.subjectqualityuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectquality management systemuk_UA
dc.subjecttourist enterpriseuk_UA
dc.titleІмплементація управління якістю в туристичному підприємствіuk_UA
dc.title.alternativeQuality management implementation in the tourist enterpriseuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.issue1(5)uk_UA
dc.citation.spage33uk_UA
dc.citation.epage38uk_UA
dc.identifier.doi10.32782/2708-4949.1(5).2022.6-
Appears in Collections:№1(5)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
41-Текст статті-38-2-10-20230329.pdf478.98 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.